קרואטיה ידועה בתרבות הקפה שלה. כל מי שמגיע לקרואטיה, נחשף למאות אנשים היושבים באמצע היום בבתי קפה, שותים קפה ומעשנים. המון. הכל נראה ורוד ויפה פה בקרואטיה. כאילו אף אחד לא באמת עובד. איך יש להם, לאנשי זאגרב זמן לשבת לשתות קפה באמצע היום?

אנחנו יכולים רק לקנא. הם יודעים לחיות את החיים. כמי שחיה פה כבר מספר שנים חייבת לציין שבהתחלה הרגשתי חוסר נוחות לשבת ככה באמצע היום בבית קפה וסתם להנות. אבל מתרגלים לזה, ומהר. מבטיחה

אם אתם רוצים להרגיש מקומיים לרגע, הכנתי לכם רשימה של 6 בתי קפה שווה בעיר. מה הכוונה שווים?

גם קפה איכותי, גם אווירה, וגם עיצוב מיוחד. בקיצור לשבת ולצלם לאינסטגרם/פייסבוק כדי שכולם יקנאו בי. אני עכשיו בחופשה שותה קפה ואתם לא. נה נה בננה 🙂

* התמונות לקוחות מעמודי פייסבוק ואתרים של בתי הקפה.

Korica

בית קפה ומאפייה יחדיו. הם לא יושבים במרכז העיר אבל תאמינו לי שהם שווים הליכה קצרה ברגל. עיצוב מינימליסטי בקווים נקיים. המקום נפתח לפני כשנה וחצי ומייצר את כל המאפים בעצמו. הכל נעשה בעבודת יד בכל בוקר החל מלחמי מחמצת, קראופין, סינמון באן, בריוש ועוד.

לא פתוחים בימי ראשון.

 

https://www.facebook.com/koricazagreb/

Cogito

ממוקמים קרוב לכיכר הפרחים בעיר. יש הטוענים שיש להם את הקפה הטעים בעיר. עיצוב מאוד אורבני ושיקי. מרפסת נחמדה. יש להם מיקומים נוספים בזאדאר ודוברובניק.

 

http://www.cogitocoffee.com/

cogito zagreb

Botaničar

שילוב של קפה ובר יחדיו. ממוקמים קרוב לגנים הבוטניים בזאגרב. המקום מקושט בהרבה פרחים וקקטוסים ונראה כמו גינה קטנה. יש שם אווירה ממש כיפית.

https://www.facebook.com/BotanicarZagreb/

botanicar

Finjak

בית הקפה הזה נחשב לאחד היפים בזאגרב. הוא ממקום במיקום הכי לא צפוי ורחוק מהמרכז שאפשר לצפות, בתוך סמטה קטנה בין בניינים אבל זה גם היופי שבו. אין עיתון או מגזין עיצוב אחד שלא כתב עלי. לא תמצאו בו משהו מיוחד מבחינת מזון או שתייה אבל יש בו אווירה נהדרת.

 

https://www.facebook.com/pg/caffebarfinjak/

בתי קפה בזאגרב

Elis Cafe

אל תתנו לחלל הלבן המעוצב באופן מינימלי להטעות אתכם. יש שיגידו שבמקום יש את הקפה הטוב ביותר בעיר. בשעות הבוקר המוקדמות תוכלו למצוא שם הרבה אנשי עסקים וקומיים ששותים קפה. היתרון במקום ללא מעשנים שאי אפשר לעשן בפנים. שווה ביקור.

 https://www.eliscaffe.com

בתי קפה בזאגרב

Quawha

מה שנחמד במקום הזה, שהם קולים את הקפה שהם מייבאים מכל מדינות בעצמם. תוכלו לראות בתוך הבית קפה את המכונות קלייה. המקום נמצא בתוך סמטה וקל לפספס אותו מהרחוב, אפילו אני גיליתי אותו רק לאחרונה ורציתי לשמור אותו בסוד אבל הקפה כל כך טוב שסוד טוב קשה לשמור בבטן. כמו כן הם מחזיקים חליטות תה מיוחדות ומשקאות קפה מיוחדים.

 https://www.facebook.com/quahwacoffeeloversonly

בתי קפה בזאגרב

Express Bar

קל מאוד לחלוף על פני בית הקפה הזה מתוך עשרות בתי הקפה ברחוב Petrinjska גם אני חלפתי עליו פעמים רבות, עד שהוזמנתי לשם לפגישה עסקית ולא הבנתי איך לא נכנסתי לשם קודם. אחלה שירות, קפה מעולה, עיצוב מינימליסטי. במקום חדר אחורי כיפי אליו מוביל מסדרון צר וניתן לעשן שם.

 https://www.facebook.com/expresszg

express