10 המלונות המומלצים ביותר למשפחות

קרואטיה

מלונות למשפחות עם ילדים

המדריך האולטימטיבי למלונות ידידותיים לפעוטות, ילדים ומשפחות בקרואטיה ליד חוף הים. בואו לגלות את המלון המתאים לחופשה המושלמת בקרואטיה.

  1. מקום ראשון ברשימה הוא ללא ספק מלון Amarin ברוביני. מלון מודרני זה הוא אידיאלי למשפחות המחפשות מלון מדהים ידידותי לתינוקות ופעוטות בקרואטיה! הוא ממוקם במיקום מדהים על שפת הים עם המון מקומות להשתזף בו ולהירגע, כמו גם נהר מקסים שמתפתל סביב הגנים. יש מועדון ילדים לתינוקות מגיל שנה, מה שאומר שההורים יכולים לברוח לספא המלון בזמן שהקטנטנים נהנים. במלון זה יש אפילו מעבדת מדע לילדים וכן גן משחקים ופינת משחקים מקורה. אל תחמיצו טיול לחקור את העיר העתיקה של רוביני שנמצאת רק 5 ק"מ משם – מכוניות אסורות כאן כדי שתוכלו לחקור את הרחובות הצרים המרוצפים, חנויות קטנות וכיכרות קטנטנות בקצב שלכם.
 
 
 
 
 
 

Family Hotel Amarin

2. מלון  Amadrija Park Hotel Jakov בשיבניק. תינוקות ופעוטות יאהבו את המלון המעוצב והייחודי פארק אמדריה. העיצוב התת ימי שולט ברחבי המלון וכולל קבלת פנים המיועדת לילדים, פינת הורים במסעדה ופארק אקווה עם מגלשות ונהר אבובים (בתוספת תשלום). למלון יש גישה גם לחוף פרטי קטן. חדרים משפחתיים (עם מיטות קומתיים) זמינים גם הם. העיר ההיסטורית שיבניק והפארק הלאומי קרקא נמצאים בקרבת מקום.

Amadrija Park Hotel Jakov

3. Sol Garden Istra Hotel -יש אזור בריכת שחייה מדהים, פארק מתזים ופארק מים. המלון גם מארגן אירועי צפייה בכוכבים במצפה הכוכבים שלהם! המלון נמצא ביער אורנים קרוב לחוף הים, ובמרחק הליכה קצר ממרכז הנופש באומג. ישנן חדרים משפחתיים ללינה עד 4.

 

Sol Garden Istra Hotel

4. Laguna Park Porec- אתר הנופש לגונה פארק מציע חדרי מלון מודרניים וסוויטות גן – לשניהם גישה לשלוש בריכות השחייה ומתקני המלון. פעוטות יאהבו את בריכת הילדים עם מגלשות מים ואת מגרש המשחקים הקטן. חוף חולי קטן נמצא בקרבת המלון. פורץ' נמצאת כ- 25 דקות הליכה מהמלון, או שתוכלו לתפוס את הרכבת התיירותית הקטנה העוברת בסמוך למלון.

 

Laguna Park Poreć

5. Tui Blue Bellveue– ידוע בזכות הנופים המדהימים הנשקפים מבריכות השחייה ו -3 חופי חלוקי הנחל. פעוטות יאהבו את פארק ההתזות עם מגלשות המים, בריכת הילדים ומגרש המשחקים הקטן. המלון גם מארגן פעילויות של הורים ופעוטות כמו סיפור סיפורים, שירה ומשחקים. כמו כן הם משאילים ציוד לתינוקות ופעוטות, כך שההורים לא צריכים להביא את זה איתם. יש פעוטון המטפל בתינוקות, כך שהורים יכולים לברוח למרכז הספא והבריאות לפינוק באמצע היום.

Tui Blue Bellveure

6. Falkensteiner Borik Funimation Zadar– המלון שוכן במיקום על שפת הים קרוב לעיירה זאדאר. יש בו גנים יפהפיים, בריכת שחייה ומועדון ילדים לילדים מגיל 3 ומעלה. חוף הים נמצא רק 2 ק"מ, משם תוכלו לתפוס מעבורות לאיים הסמוכים. גם במלון זה לא ישעמם למבוגרים – יש ספא מעולה וצוות בידור.

 

Falkensteiner Borik Funimation

6. Falkensteiner Family Diadora Zadar- מגלשות מים, חדר משחקים מושקע, מכונות וידאו, ילדיכם ימצאו מה לעשות כאן זה בטוח! בנוסף לבריכה תמצאו כאן מגלשת מים, מסעדת ילדים ואפילו קולנוע. בית מלון מפנק להורים ולילדים יחדיו.

Falkensteiner Diadora

7. Gava Waterman Milna- המלון ממוקם באי בראץ' המהמם ובקרבת חוף יום. עובד בשיטת הכל כלול עם הרבה אוכל מגוון. תוכלו לבקר בחוף זלאטני ראט המהמם באי ולעשות פעילויות רכיבה, טיולי טבע. מגרש טניס, מיני גולף ומתנפחים במים הם גם חלק מהמלון והילדים תמיד ימצאו מה לעשות.

Gava Waterman Milna

8. Valmar Tamaris Resort-  פינת ליטוף, בריכה עם מגלשה לילדים,  משקאות חינם וארוחה קלה לילדים לנשנוש בשעות אחה"צ. בנוסף לזה תוסיפו את המיקום המהמם ליד הים והעיר המדהימה פורץ' ויש לכם מתכון מנצח לחופשה מהממת. 

Valmar Tamaris Resort

9. Valmar Club Dubrovnik-  במלון יש בריכת שחייה חיצונית גדולה עם אזור ילדים נפרד וגן משחקים לקטנטנים. בנוסף החוף נמצא בקרבת מקום. יש מועדון לתינוקות לילדים בגילאי 0-2 . בחירה נהדרת למשפחות שמחפשות מלון למשפחות בדוברובניק. בריכת שחייה רחבת ידיים ומלון כיפי ומפנק.

 

Valmar Club Dubrovnik

10. Valmar Parentino- גם כן ממוקם בפורץ'. שופץ שנה שעברה והוספו לו בריכה חדשה, מגלשות מים ומסעדה. במרחק של 200 מ' בלבד נמצא חוף ים מהמם והילדים יוכלו גם לשחק במועדון הילדים בזמן שההורים נחים בים.

 

Valmar Parentino